Csomagolás nélküli (ún. bulk).
Amint a Fallout ihletésétől várható volt, a történet egy nagy háborúval kezdődik. Vagy inkább annak következményeivel. A pusztító atomháború után a Föld elpusztult, és a túlélők maradéka mélyen a föld alatti bunkerekbe költözött, hogy elmeneküljenek a sugárzás következményei elől. De ott sem találtak nyugalmat. A hosszú föld alatti elszigeteltség ugyanis nyomot hagy az emberi pszichén. Ezért a közösségekre szakosodott pszichológusok képzése fontosabb, mint amilyennek a háború előtt tűnhetett. Ön közülük az egyik - Albert Tokaj - szerepét veszi át. Eddig másoknak segített, most elsősorban önmagának kell segítenie. Bár a bunkerek lakói igyekeznek új, működő társadalmat létrehozni, kiderül, hogy számos fenyegetéstől semmi sem tudja megvédeni őket. Önre veszélyes utazás vár egy szörnyű titok felfedésére, amely során nemcsak a sötét föld alá, hanem a veszélyes és fertőzött földfelszínre is el kell jutnia. Nincs kormány, nincs közlekedés, nincs rendőrség, nincs segítség. Túl kell élni! „A világvége víziója 2012-ben? A Fallout és a Dead Space keveréke...”
-
Poszt-apokaliptikus világ a híres Fallout stílusában, óriásvárosok, alagutak, bunkerek és bányák
-
Érdekes történet váratlan fordulatokkal
-
Érdekes logikai minijátékok és feladatok - ajtók hozzáférésének feltörése, generátor beindítása, daru irányítása stb.
-
Közelharc és távolsági harc
-
Izgalmas csaták óriás főnökökkel - ők erősek, szinte sebezhetetlenek és ráadásul tökéletesen animáltak (például nagy tárgyakat tudnak dobni, amelyeket egy ember nem tudna felemelni)
-
Dinamikus közelharc - lehet védeni az ellenfél ütéseit, félreugrani, időzíteni a támadást
-
Változatos ellenfelek - utcai gyilkosok, mutáns szörnyek, kísértetek stb.
-
Különböző fegyverek (pisztolyok, gépkarabélyok, csövek, balták, deszkák, sarlók, kalapácsok stb.)
-
Néhány dinamikus szekvencia (QTE), például amikor ellenségek üldöznek
-
Kiváló grafika és effektek az Unreal Engine 3-on alapulva, dinamikus zene