Ahogy az a Fallout ihletĹ‘jĂ©tĹ‘l elvárhatĂł, a törtĂ©net egy nagy háborĂşval kezdĹ‘dik. Vagy inkább annak utĂłhatásaival. Egy pusztĂtĂł nukleáris háborĂş után a Földet elpusztĂtották, Ă©s a tĂşlĂ©lĹ‘k maradĂ©ka mĂ©lyen a földalatti bunkerekbe költözött, hogy elkerĂĽlje a sugárzás hatásait. De mĂ©g ott sem találhattak nyugalmat. A földalatti elszigeteltsĂ©gben valĂł hosszĂş tartĂłzkodás ugyanis nyomot hagy az emberi pszichĂ©ben. EzĂ©rt a kĂ©pzett pszicholĂłgusok sokkal fontosabbak a közössĂ©gĂĽk számára, mint amilyennek a háborĂş elĹ‘tt tűntek. EgyikĂĽk - Tokaj Albert - szerepĂ©t fogod átvenni. Eddig másokon segĂtettĂ©l, most magadon kell segĂtened. Bár a bunker lakĂłi megprĂłbálnak egy Ăşj, működĹ‘ társadalmat lĂ©trehozni, kiderĂĽl, hogy nĂ©hány fenyegetĂ©stĹ‘l semmi sem vĂ©dheti meg Ĺ‘ket. VeszĂ©lyes utazás vár rád, hogy felfedj egy szörnyű titkot, amely nemcsak a sötĂ©t földalatti világba, hanem a veszĂ©lyes Ă©s fertĹ‘zött földfelszĂnre is elvisz. Nincs kormány, nincs közlekedĂ©s, nincs rendĹ‘rsĂ©g, nincs segĂtsĂ©g. TĂşl kell Ă©lned! "VĂziĂłk a világvĂ©gĂ©rĹ‘l 2012-ben? A Fallout Ă©s a Dead Space keverĂ©ke..."
-
Poszt-apokaliptikus világ a hĂres Fallout stĂlusában, Ăłriási városok, alagutak, bunkerek Ă©s bányák...
-
Érdekes történet váratlan fordulatokkal
-
Érdekes logikai minijátĂ©kok Ă©s kihĂvások - ajtĂłk feltörĂ©se, generátor betöltĂ©se, daru irányĂtása stb.
-
Közeli és távoli harc
-
Izgalmas csaták óriás főnökökkel - erősek, szinte sebezhetetlenek és tökéletesen animáltak is (pl. olyan nagy tárgyakat tudnak dobálni, amelyeket egy ember nem tudna felvenni).
-
Dinamikus közelharc - fedezheted az ellenfeled csapásait, kitĂ©rhetsz, idĹ‘zĂtheted a támadásodat.
-
Különböző ellenfelek - utcai gengszterek, mutáns szörnyek, szellemek stb.
-
Különböző fegyverek (pisztolyok, támadó puskák, csövek, fejszék, deszkák, sarlók, kalapácsok stb.)
-
Néhány dinamikus szekvencia (QTE), pl. az ellenség üldözésekor.
-
Kiváló grafika és effektek az Unreal Engine 3-on alapulva, dinamikus zene.