Az Assassin's Creed III kihĂvást jelent majd a játĂ©kosoknak, hogy Ăşgy Ă©ljĂ©k át az amerikai forradalmat, ahogyan mĂ©g soha nem látták elĹ‘tte vagy azĂłta. A Ubisoft törtĂ©netĂ©nek legnagyobb projektje egy Ăşj hĹ‘st is bemutat majd a korszaknak.
A 18. század vĂ©gi amerikai forradalom hátterĂ©ben játszĂłdĂł Assassin's Creed III egy Ăşj hĹ‘st mutat be, RatohnakĂ©:ton-t, a fĂ©lig amerikai Ĺ‘slakos, fĂ©lig angol Conner nevet felvevĹ‘ fĂ©rfit, aki az igazság Ăşj hangja lesz a templomosok Ă©s az asszaszinok közötti Ĺ‘si háborĂşban. A játĂ©kosok Assassinná válnak a könyörtelen zsarnokság elleni szabadságharc kellĹ‘s közepĂ©n, amely a valaha bemutatott legstilizáltabb harci lehetĹ‘sĂ©geket kĂnálja. Az Assassin's Creed III a fĂĽggetlensĂ©gi háborĂş korabeli Amerikában játszĂłdik, amely a játĂ©kosokat az egyszerűen csak "határnak" nevezett vadonon keresztĂĽl a vibrálĂł, burjánzĂł gyarmati városokba, Ă©s termĂ©szetesen a heves Ă©s kaotikus csatatĂ©rre viszi, ahol Georgia Washington Ă©s kontinentális hadserege találkozik a fĂ©lelmetes brit hadsereggel.
Az Assassin's Creed III egy teljesen Ăşj motorra, a Ubisoft-AnvilNextre Ă©pĂĽl, amely vizuális minĹ‘sĂ©gĂ©vel, karaktermodellezĂ©sĂ©vel Ă©s mestersĂ©ges intelligenciájával teljes forradalmat hoz a franchise-ba. Az Assassin's Creed III ĂşttörĹ‘, lenyűgözĹ‘ grafikát kĂnál majd, Ă©letre keltve a gyarmati Amerikát.
Az Assassin's Creed III-at a Ubisoft Montreal fejleszti hat másik Ubisoft stúdióval együttműködve.