No Place for Bravery egy felĂĽlnĂ©zetes 2D akciĂł-RPG, amely gyönyörű vizuális effekteket, magával ragadĂł hangzást Ă©s intenzĂv harci pillanatokat ötvöz egy sötĂ©t, lenyűgözĹ‘ törtĂ©netben, amely azt vizsgálja, meddig vagyunk kĂ©pesek elmenni azĂ©rt, hogy visszaszerezzĂĽk mindazt, ami kedves számunkra.
Utad során Dewr világában, a szépségében elpusztult és erőszakos törzsekkel teli brutális világban, veszélyek leselkednek rád. Ebben a játékban gyors, kitérőkkel és ellenakciókkal teli harcokban kell részt venned. A hibák büntetést vonnak maguk után, és a Dewr veszélyeivel szembesülve tartós törékenységérzést fogsz tapasztalni.
A kegyetlen háborĂşban valĂł kĂĽzdelem után Thorn, a volt katona leteszi vĂ©rrel borĂtott fegyvereit. Lemond a vendĂ©glĹ‘s nyugodt Ă©letĂ©rĹ‘l, Ă©s Thorn gondolatai Ă©s álmai eltűnt lánya, Leaf felĂ© összpontosulnak - amĂg Thorn nem válik szemtanĂşjává annak, hogy Ăşjra felbukkan az, aki hajdanában elrabolta Leaf-et. SĂ©rĂĽlt nevelĹ‘apja, Phid társaságában Thorn ismĂ©t csatába indul, Ă©s meg van gyĹ‘zĹ‘dve arrĂłl, hogy a világnak szĂĽksĂ©ge van a kardjára ahhoz, hogy rendbe tegye a dolgokat.
-
Brutális 2D harcok a Sekiro stĂlusában - A játĂ©k a kitĂ©rĹ‘kre Ă©s gyors csatákra összpontosĂt. A hibák bĂĽntetĂ©st vonnak maguk után, Ă©s a Bravery világának veszĂ©lyeivel szembesĂĽlve tartĂłs törĂ©kenysĂ©gĂ©rzetet fogsz tapasztalni.
-
Nem a hĹ‘sökrĹ‘l szĂłl - Thorn, a rĂ©málmok gyötörte veterán harcos lehetĹ‘sĂ©get kap a megváltásra, miután nyomot talál eltűnt lánya rĂ©gi eltűnĂ©sĂ©rĹ‘l. SĂ©rĂĽlt nevelĹ‘apja, Phid társaságában a játĂ©kos feladata lesz eldönteni, meddig megy el Thorn nemcsak lánya megmentĂ©séért, hanem ambĂciĂłi beteljesĂtĂ©séért is.
-
NyomorĂşság vár - Thorn kiválĂł harcos egy olyan világban, ahol hozzá hasonlĂł emberek nap mint nap meghalnak. VezetĂ©sed alatt Thorn már kezdetben kĂ©pes lesz megölni Ă©s tĂşlĂ©lni, de számĂtanod kell arra, hogy Thorn törĂ©kenysĂ©ge Ă©lesen visszatĂĽkrözĹ‘dik majd saját valĂłszĂnű kudarcainak sorában.
-
Mint a tenyerĂ©n - A Bravery törtĂ©nete erĹ‘s ĂĽzenetet hordoz a szĂĽlĹ‘i karakterek szerepĂ©rĹ‘l Ă©s döntĂ©seik következmĂ©nyeirĹ‘l egy nyugtalan világban. Ez az ĂĽzenet a fejlesztĹ‘k szemĂ©lyes Ă©lettapasztalataibĂłl merĂt, Ă©s a játĂ©k igyekszik ezeket a valĂłs, rezonálĂł Ă©rzelmeket kompetensen Ă©s mĂ©lysĂ©gĂ©ben közvetĂteni.