Az EA SPORTS IGNITE motorral az EA SPORTS UFC® olyan akciót, érzelmeket és intenzitást nyújt, amely az Octagon™ arénában soha nem látott méreteket és realizmust képvisel a videojátékokban. A vegyes harcművészetek következő generációja 2014 tavaszán érkezik, amikor az EA SPORTS UFC®
A játék jellemzői:
Valós idejű megerőltetés - Az UFC-ben való küzdelem az egyik fizikailag legmegerőltetőbb sportág. A Real-Time Exertion segítségével a küzdelem minden egyes menetében megtapasztalhatod a vénák kipattogását, a bőr elszíneződését, az izmok megfeszülését és a fáradtság jeleit, ami tovább fokozza magának a játéknak az élményét. Kapj ízelítőt abból, hogy mi kell a világ legjobb harcosainak.
Harcosok élethűsége és arcanimációk - Az EA SPORTS UFC új mércét állít fel a karakterek ábrázolása és az érzelmek megjelenítése terén a játékokban. A játékban szereplő minden egyes licencelt harcos fejének és testének nagy felbontású 3D-s szkennelése alapján készült a maximális karakterhűség elérése érdekében. Az EA SPORTS IGNITE-nak és az új arcanimációs technológiának köszönhetően több arckifejezést és érzelmet láthatsz majd, ami tovább fokozza az Octagon hangulatát.
Teljes test ütközés deformáló - Eddig a harcosok közötti fizikai érintkezés szimulálása a testek egymáshoz alig érő érintkezésével volt korlátozva. Ezáltal a harcosok inkább plasztikus figuráknak, mint élsportolóknak tűntek és tűnnek. A csapat, amely a Fight Nightban forradalmasította a sportot a hihető fizikával, ismét megváltoztatta a játékot - egy teljesen új, teljes testet deformáló rendszer gondoskodik a harcosok testének valós idejű mozgásáról. Először fordul elő, hogy minden egyes ground and pound submission vagy egyéni ütés ereje igazán hihetőnek tűnik majd.
Precíziós mozgás - Az MMA a centik sportja, ahol minden lépés számít, és minden mozdulat számít. Az EA SPORTS IGNITE motor által működtetett Precision Movement rendszer kiküszöböli az irreális csúszkálást a ring padlóján. A valósághűbb mozgás valósághűbb akciókat, hihetőbb ütéseket és az ellenfelek leterítését eredményezi.
Dinamikus ütések - A vegyes harcművészetek harcosai előnyükre használják a környezetet; most először egy UFC-játékban te is megteheted ugyanezt. A dinamikus környezetnek köszönhetően olyan mozdulatokra használhatod majd az Oktogont, mint a külső íves rúgások, szuperman ütések és még sok más. Kombináld ezeket a lehetőségeket az iparág legjobb ütéstechnológiájával, és hajtsd végre a tökéletes támadást, amely megváltoztathatja a küzdelem menetét.
Stratégiai alávetési harcok - Az öv elnyeréséhez mind a lábakon, mind a földön dominálnod kell. Az EA SPORTS UFC mögött álló csapat újragondolta a földharcokat, hogy igazi pozíció- és kontrollharcot hozzon létre. Akárcsak a való életben, az EA SPORTS UFC-ben is különböző fázisokon mennek keresztül a harcosok, hogy ellenfelüket megadásra kényszerítsék, vagy éppen ellenkezőleg, meneküljenek a helyzetből.
Valódi károk - Minden harcos tudja, hogy egy jó ütés tönkreteheti a napodat. Az EA SPORTS UFC bevezet egy nem lineáris sérülésrendszert, amely lehetővé teszi, hogy egyetlen ütésből származó komoly sérüléseknek legyél tanúja. A rendszer a legkülönfélébb vágások vagy zúzódások széles skáláját hozza létre, amire eddig még nem volt példa egyetlen verekedős játékban sem.
Vegyes harcművészeti mesterséges intelligencia (MMAi) - A vegyes harcművészetek harcosának elméje ugyanolyan fontos, mint a szíve. A játékban minden egyes licencelt harcos a valós életbeli hajlamaik és az egyes harci helyzetek alapján változtatja céljait és terveit. Ha meghiúsítod az ellenfél A tervét, az átvált B vagy C tervre. Egy okosabb ellenfél nehezebb és kiszámíthatatlanabb küzdelmet jelent.