A Dead Island: Riptide a Techland sikeres Dead Island cĂmű játĂ©kának közelgĹ‘ folytatása. Bár a kĂ©szĂtĹ‘k szerint nem egy teljes Ă©rtĂ©kű folytatása a horrorjátĂ©k elsĹ‘ rĂ©szĂ©nek, ez nem jelenti azt, hogy a Riptide nem tud mit nyĂşjtani a horrorsiker rajongĂłinak.
A Riptide lehetĹ‘vĂ© teszi, hogy az eredeti Dead IslandbĹ‘l importáljuk karaktereinket, amely ismĂ©t, akárcsak elĹ‘dje, a közelharcra fog koncentrálni. A játĂ©k a sziget egy másik rĂ©szĂ©n fog játszĂłdni. A motor Ăşj idĹ‘járási effektusokkal bĹ‘vĂĽlt, Ă©s Ăşj vĂzszimuláciĂłs technolĂłgiákkal is kiegĂ©szĂĽlt. A játĂ©k egy bizonyos rĂ©szĂ©ben a játĂ©kosok egy hajĂłn fognak hajĂłzni, miközben Ă©lĹ‘halottak hordái ellen kell majd vĂ©dekezniĂĽk. A játĂ©kban lesznek erĹ‘dök, amelyeket meg kell majd erĹ‘sĂteni Ă©s vĂ©deni. Az elsĹ‘ játĂ©k összes fĹ‘szereplĹ‘jĂ©nek megerĹ‘sĂtett visszatĂ©rĂ©se egyĂ©rtelmű, hogy ismĂ©t játszhatunk majd, Ă©s egy Ăşj karakter is Ă©rkezik, akinek kilĂ©te nem tisztázott.
Mi várható?
A játĂ©kot akár nĂ©gy fĹ‘vel kooperatĂvan is Ă©lvezhetjĂĽk.
FegyverfrissĂtĂ©sek - fejleszd a machetĂ©det machete-flamethrower fogazott pengĂ©vĂ©.
RPG elemek - növelheted az erőt, az ellenállást vagy akár a sebességet.
Realisztikus ellenséges reakciók a találatra - a test sérülésének hű modellje, amely mutatja a sérült bőrt, izmokat, csontokat és még a kificamodott beleket is.
Élő és dinamikusan változó ökoszisztéma, amely a járvány terjedésétől függően változik.
Realisztikus és spontán NPC viselkedés - ahogyan te viselkedsz velük szemben, úgy fognak veled szemben is viselkedni.
Nem lineáris játĂ©kmenet - kĂĽlönbözĹ‘ közlekedĂ©si eszközök segĂtsĂ©gĂ©vel fedezheted fel az egĂ©sz szigetet. Egy másik fontos tĂ©nyezĹ‘ a törtĂ©netfeladatok szabad megválasztása, teljesen mindegy lesz, hogy milyen sorrendben vĂ©gzed el a játĂ©k befejezĂ©sĂ©hez szĂĽksĂ©ges feladatokat.
A gáznemű, folyékony, energetikai és szilárd anyagok hű fizikai modelljei.