Az EA SPORTS UFC 5 a Frostbite motor támogatásával a verekedős játékok következő evolúcióját képviseli. A páratlan grafikai fejlesztésektől kezdve a teljesen új sérülés- és orvosi szünetrendszerekig, amelyek igazán hitelesen befolyásolják a játékmenetet. Ez a játék a lehető legvalóságosabb.
REALISZTIKUS ÜTÉSRENDSZER
Miről szól az MMA harc? Arról, hogy mi forog kockán, a technikáról, a drámáról és az egyes pillanatok tiszta valóságáról. Az UFC 5 pontosan ezt örökíti meg minden eddiginél hitelesebb részletességgel. Ezt a következő generációs grafikai fejlesztésekkel éri el, amelyek realisztikusabbá teszik a játék animációit, a sebesítési rendszerrel, amely ötvözi a harc brutalitását és stratégiai jellegét, valamint a játékrendszer frissítéseivel, amelyek még simábbá és élethűbbé teszik az akciót.
ÚJ REAKCIÓK AZ ÜTÉSEKRE ÉS TALÁLATOKRA
Az előrelépés ezen a területen jelentős. Az UFC 5 teljesen új animációkat hoz a megsemmisítő könyökütésekhez, támadásokhoz
és még több ököllel, lábbal, térddel és könyökkel végrehajtott ütésekhez vagy rúgásokhoz. Emellett látványos új animációk reprodukálják a legjobb profi kickboxolók harcstílusát, új módokat adva a harcra és az ütések bevetésére. Emellett az új animációk és a reakciófizika biztosítja, hogy szó szerint érezd minden egyes tiszta ütés hatását.
ZÖKKENŐMENTES BEHÓDOLÁSOK
Az új smooth submissions funkció a meglévő karos és földi fojtogató rendszer felújított kiterjesztése, gyorsabb animációkkal és minijátékok nélkül. A kezdők kihasználhatják a földharcot segítő rendszer előnyeit, míg a tapasztalt veteránok a lehetőségek széles skáláját fedezhetik fel. Az új behódolások sokkal gördülékenyebben futnak, és összességében a földharc sokkal hitelesebb, olyan módon, hogy kielégítő pillanatokat szerez a harcosnak, aki a karfeszítést vagy a fojtást adja.